niedziela, 1 sierpnia 2010

Plany częściowo wykonane

Plany z poprzedniego postu częściowo wykonane i cieszy mnie to bardzo. Przedstawiam:
torebkę z bawełnianego obrusu kupinego dawno za grosze w wiadomym sklepie. Muszę podziękować Mężowi bo bardzo mi pomógł w szyciu. Robi to lepiej niż ja.


Następne zawieszki frywolitkowe. Pierwsza to pomysł częściowo zaczerpnięty z namiart.blogspot.com


Drugi to moja wariacja rozetek



Janeczko, Zulu dziękuję . Wy za to tworzycie piękne rzeczy szydełkowe. Sama kiedyś chciałabym dojść do takiej perfekcji.
Aploch dziękuję . Nie stresuję się, ale planuję coraz więcej. Tyle pięknych rzeczy można zrobić. Tylko czasu nie można kupić.
Marzenko Ato, dziękuje.

Pozdrawiam gorąco odwiedzających.





3 komentarze:

  1. Super torba i świetne frywolitkowe zawieszki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowa torba!!! Ale najbardziej to podoba mi sie ta wariacja rozetkowa, Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś przestronna, tyle tego tworzysz a wszystko takie dopracowane. Z wielką przyjemnością oglądnęłam i hafty i frywolitki i torbę. Świetne prace :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.